Напередодні хєллоуіну наші спільноти навчалися у експертки з комунікації Марини Говорухіної як зробити зі своїх постів цукерочки, а Дмитро Якимець розповідав як підсолодити життя в колективі гарним управлінням.

Ми не будемо скупитися та поділимось кількома цінними порадами від фахівців: щоб ваш пост зацікавив читача, він має починатися так, щоб фраза «Галочка, ти зараз помреш!» органічно звучала на початку, а щоби стати кращим управлінцем - потрібно знати який стиль вам притаманний, та намагатися інколи ставитись до своїх колег так, як ніколи цього не робили (звісно, в хорошому сенсі (smiley) ). Наприклад, якщо ви вимогливий керівник і для Вас найважливіше виконання плану та нові досягнення - запишіть у свій щоденник коли найближчий день народження у колеги та привітайте заготовленим завчасно подарунком. А якщо ще вчора бухгалтер брала вихідний, бо у дитини болів зуб - то запишіть собі це і за тиждень запитайте: "Як там малий? Зуб вже не турбує?". Тоді ви станете не лише вимогливим директором, а і чуйною людиною, з якою в команді буде приємніше працювати, та старатися бути ефективнішим. Цікаво? А ще цікавіше було учасникам тренінгів протягом двох днів, які поїхали додому зі списаним порадами блокнотами та бажанням розробляти комунікаційні стратегії та змінювати систему управління організацій.

Організатори заходу – ГО «Десяте квітня» за підтримки Агентства ООН у справах біженців.