Громадська організація «ДЕСЯТЕ КВІТНЯ» запрошує кваліфікованих постачальників подати свої пропозиції для участі у тендері на укладення разового договору щодо закупівлі продуктових наборів.
Контракт з переможцем тендеру передбачатиме:
- Тип закупівлі: разова закупівля продуктових наборів.
- Форма оплати: безготівкова форма у національній валюті (гривня).
- Етапи оплати: оплата за товар здійснюється наступним чином – 50 % від суми сплачується протягом 3-х робочих днів після підписання угоди, решта суми сплачується після отримання товару протягом 7 (семи) робочих днів після фактичного отримання товару та підписання відповідних документів, що підтверджують його приймання.
- Доставка товару: за рахунок постачальника до 2 (двох) складів Організації:
- м. Суми – 300 наборів
- м. Краматорськ – 200 наборів
Точні адреси доставки будуть погоджені на етапі підписання Договору.
- Упаковка товару: кожні 10 наборів повинні бути упаковані в одну коробку.
- Термін постачання: Постачання товару у кількості 500 наборів не пізніше 7 (семи) робочих днів з дати підписання договору.
Перелік та характеристики необхідних товарів наведені у Додатку 1 до цього Запрошення.
Деталі щодо Запрошення та порядку участі дивіться у доданих файлах:
- Запрошення_на_участь_у_Тендері_ITB_М-18-2025.pdf
- Додаток_1_Форма_технічної_специфікації_ ITB_ М-18-2025.xlsx
- Додаток_2_Форма_технічної_пропозиції_ ITB_ М-18-2025.xlsx
- Додаток_3_Форма_фінансової_пропозиції_ ITB_ М-18-2025.xlsx
- Додаток_4_Реєстраційна_форма_постачальника_ ITB_ М-18-2025.docx
- Додаток_5_Кодекс_поведінки_постачальника_ ITB_ М-18-2025.pdf
З переможцем буде укладено разовий договір на закупівлю продуктових наборів. Оплата здійснюватиметься у безготівковій формі у національній валюті.
Якщо ви зацікавлені в поданні пропозиції на це Запрошення, будь ласка, підготуйте свою пропозицію відповідно до вимог та порядку, викладеному в цьому Запрошенні, та подайте її до закінчення Кінцевого терміну подання пропозицій.
Учасники тендеру можуть подавати запити на роз’яснення за електронною адресою:
Пропозиція повинна бути надіслана тільки електронною поштою:
Вкажіть, будь ласка, у темі листа:
- Фраза «Тендер_ закупівля продуктових наборів»
- назву юридичної особи або ФОП.
Заповнені форми Технічної пропозиції (Додатки 1 та 2) та Фінансової пропозиції (Додаток 3) повинні бути подані в форматі Excel та у відсканованому вигляді в форматі PDF з підписом ФОП/уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності).
Всі інші додатки повинні надаватися у відсканованому вигляді в форматі PDF з підписом ФОП/уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності).
УВАГА! Технічна пропозиція та фінансова пропозиції повинні надаватися ОКРЕМИМИ ФАЙЛАМИ з назвами, що дозволяють їх чітко ідентифікувати
КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ОТРИМАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ:
23:59 год. за східноєвропейським часом 07 січня 2026 року
ГО «Десяте квітня» сподівається на отримання Вашої Пропозиції та заздалегідь дякує Вам за інтерес!