Офіцер з моніторингу, оцінки, підзвітності та навчання (MEAL Officer) (м. Одеса, Одеська обл.)

Дедлайн — 25 червня 2025 р.

Організація: Громадська організація «Десяте квітня» — виконавчий партнер Офісу ООН з Координації Гуманітарних Справ (OCHA)

Посада: Менеджер з моніторингу, оцінки, підзвітності та навчання

Тривалість контракту: 11 місяців

Умови працевлаштування:  повна зайнятість, ФОП третьої групи

Місце роботи: Одеська область

Початок роботи: 01 липня 2025 року

Контекст проєкту:

Ця посада передбачена в рамках реалізації проєкту гуманітарної відповіді ГО «Десяте квітня» за підтримки Офісу ООН з координації гуманітарних справ (OCHA). Проєкт спрямований на підтримку вразливих груп населення, постраждалих від війни, через правову, соціальну, психологічну допомогу, а також на посилення громадської участі та доступу до якісних послуг. MEAL Officer відповідатиме за забезпечення якості реалізації проєкту, збір та аналіз даних, оцінку результатів, підзвітність та впровадження кращих практик у діяльність організації.

«Десяте квітня» – громадська організація, яка працює у сфері покращення захисту населення, що постраждало від конфлікту, надаючи правову, соціальну, психологічну та гуманітарну допомогу. Організація також сприяє змінам законодавства, залученню громад до реагування на надзвичайні ситуації та пошуку довгострокових рішень у співпраці з органами влади та за їхньої підтримки, приділяючи особливу увагу найбільш вразливим групам.

Громадська організація «Десяте квітня» у своїй кадровій політиці застосовує принципи рівних можливостей та різноманіття. Будь-яка особа, незалежно від раси, кольору, релігії, статі, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, національного походження, стану здоров’я, або будь-якої іншої характеристики мають рівні можливості на працевлаштування в нашій організації. 

Ми шукаємо динамічного та ініціативного командного гравця, який зацікавлений у спілкуванні, встановленні ефективних комунікацій та саморозвитку.

Наші вимоги:  

  • Вища освіта;  

  • Вільне володіння англійською мовою (рівень Upper Intermediate і вище);  

  • Впевнений користувач ПК (Word, Excel, PowerPoint, Office 365), просунутий користувач MS Excel (формули, побудова зв’язків), Google Sheets (робота з великими обсягами даних); знання SPSS та KoboToolbox буде перевагою;  

  • Базове розуміння роботи гуманітарних організацій;   

  • Високі організаційні та аналітичні навички; 

  • Вміння працювати в команді та організувати роботу команди;  

  • Лідерські якості, ініціативність, уважність, відповідальність, організованість, комунікабельність;

  • Навички управління часом, вміння аналізувати робоче навантаження, розподілення пріоритетів та зберігання концентрації на конкретних завданнях.


  • Вимоги до знання мов: 

    Українська  мова – вільно; 
    Англійська мова – не нижче рівня Upper Intermediate.

Обов'язки: 

  • Розробка та впровадження систем моніторингу для відстеження ходу реалізації проєкту.

  • Збір, перевірка, аналіз якісних і кількісних даних; візити до польових локацій для спостереження за впровадженням діяльностей (готовність до відряджень).

  • Проведення оцінки ефективності, доцільності, впливу та сталості проєкту з використанням різних методів (опитування, фокус-групи, інтерв'ю тощо).

  • Підготовка звітів на основі зібраних даних, включаючи інтерпретацію та візуалізацію.

  • Аналіз гуманітарної ситуації для уточнення контексту реалізації проєкту.

  • Адаптація плану моніторингу на основі змін у проєкті чи зовнішньому середовищі.

Ми пропонуємо:  

Проєкт тривалістю 11 місяців. 

Працевлаштування на умовах ФОП третьої групи.

Гідний рівень оплати праці.

Процедура звернення:

Надішліть своє резюме та мотиваційний лист на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з темою «Офіцер з моніторингу, оцінки, підзвітності та навчання OCHA Одеса».

Дедлайн: 25.06.2025 р. Заявки, подані пізніше, не розглядатимуться.

У разі запитань звертайтесь на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..